czwartek, 12 kwietnia 2012

Zrób coś dla siebie

Bardzo spodobał mi się temat wyzwania ogłoszonego przez blog sklepu skrapki.pl.
"Zrób coś dla siebie" to idealny temat na wiosenne dni, kiedy przyroda budzi się do życia, a we mnie budzi się potrzeba dokonania jakiejś choćby drobnej zmiany w dotychczasowej codzienności. Czego w takim razie potrzebuje pełnoetatowa mama dwóch wymagających brzdąców i co mogłaby zrobić dla siebie???
Postanawiam choć raz w tygodniu spędzić chwilę z książką, przy kubku aromatycznej, gorącej herbaty. Koniecznie w błogiej ciszy :D
I właśnie w ten oto sposób powstała poniższa zakładka, która ma również przypominać, że takie momenty warto doceniać.








9 komentarzy:

  1. piekna energetyczna zakładka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Zapraszam do częstszego zaglądania na mojego bloga.

      Usuń
  2. Piękna zakładka - zawsze to milej, gdy książkę założyć własnoręcznie zrobioną zakładką - jedną jedyną w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i piękne wykonanie. Mam nadzieję, że uda Ci się wygospodarować ten czas dla siebie na czytanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka, te małe proporczyki są cudne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Zaglądnęłam na Twojego bloga i na pewno będę częściej wpadać z wizytą, bo Twoje sowy skradły moje serce !!!

      Usuń