środa, 30 maja 2012

Moje Dziecię ;)

Tym razem Piotruś w roli głównej- zaprasza na swój wielki dzień przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego. Bohater ujęty, że tak powiem "w akcji"- uśmiechnięty, rozczochrany, no i zaśliniony :D Nasz cały Piotruś...

Zaproszenia powstały w dwóch wersjach- słodkiej i kolorowej oraz monochromatycznej i eleganckiej- w zależności od odbiorcy. Wersję kolorową zgłaszam do wyzwania Craftfun o temacie "Chorągiewka".
















Wersja monochromatyczna. Pomysł na zaproszenie zrodził się z tych małych błękitnych kropelek, które otrzymałam od Katki i nie bardzo wiedziałam na początku co to jest i jak tego użyć. Efekt uporczywych przemyśleń poniżej :D




3 komentarze:

  1. ależ mam zaległości w przeglądaniu blogów przez te sesję :/ bardzo, bardzo mi się podoba zaproszenie w wersji kolorowej - jest takie niebanalne, większość zaproszeń na chrzest to mdłe pastele i kwiatki, a tutaj zupełnie inaczej! a najbardziej to mi się podoba piotruś :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zaproszenia w obu wersjach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te zaproszenia. Fajny układ i kolorystycznie -strzal w dzisiatkę. Dziekuję za udział w wyzwaniu craftFun

    OdpowiedzUsuń