sobota, 6 października 2012

Wyniki Candy!!!

Oto nadeszła wielka chwila :) Najwyższy czas wylosować zwyciężczynię mojego pierwszego Candy :) Szansa na wygraną była bardzo duża, bo ostatecznie zgłosiło się tylko 16 poniższych osób:

1. Dorotka
2. Katka
3. Sylwia-eR
4. alicja1204
5. Iwona
6. cohenna
7. Ania
8. herezja23
9. asiula
10. barbarahaft
11. Daria tworzy
12. ROMA
13. barbaratoja
14. Zakątek pełen barw u Eli
15. Artist
16. umbrella










I uwaga, uwaga- Pan Random wybrał:














Ale słodkości:)mniam mniam- ustawiam się w kolejeczce. Wakacji niestety w tym roku nie miałam, a przez kogo to zapraszam na bloga http://dariatworzy.blogspot.com/2012/09/kalinka-i-krolik.html :)

Serdecznie gratuluję! Dario podeślij mi swój adres na xandzia@wp.pl

Ale to nie wszystko!!!

Postanowiłam jeszcze wylosować jedną nagrodę wśród moich obserwatorów:

1. ROMA
2. Ela
3. Artist
4. Katka
5. Uszyty Świat
6. Dorotka
7. Sylwia-eR
8. IWONA
9. cohenna
10. pomiszane-poplątane
11. Ania
12. asiula
13. Daria tworzy
 

Zestaw papierów powędruje do:













Katki!

Serdecznie gratuluję! Kasiu skontaktuj się ze mną w sprawie odbioru nagrody :)


To wciąż nie wszystko :)

Dla reszty uczestniczek oraz innych odwiedzających przygotowałam świąteczną niespodziankę do pobrania- mam nadzieję, że się Wam spodoba i wykorzystacie ją w swoich pracach :)















Wszystkim uczestniczkom serdecznie dziękuję za udział w zabawie. Było mi bardzo miło zajrzeć do Was i poznać bliżej. Z pewnością będę do Was wracać.

Pozdrawiam

     

10 komentarzy:

  1. Ja coś wygrałam? Nie wierzę :) hurraa...dziękuję :) A świąteczna niespodzianka na pewno się przyda, bo niedługo zacznę robić kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanym.
    Dziękuję za prezencik, na pewno go wykorzystam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za zabawę-pozdrawiam- bardzo miły podarunek dla Wszystkich : )

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za zabawę, gratuluję wylosowanym...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom,a Tobie dziękuję za zabawę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za zabawe a zwyciezczyniom gratuluje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.zmienilam nicka z herezja23 na frezja ale to zawsze ja;D

      Usuń
  7. Ślicznie dziękuję jak miło : )

    OdpowiedzUsuń