piątek, 15 marca 2013

A u mnie wiosna!

Tak tak, mimo padającego za oknem śniegu, u mnie wiosna na całego. Porządki, segregowanie, układanie, sprzątanie i oczywiście... zmienianie :D 
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam całkiem nowy, wiosenny pokój moich chłopców. Zamieszkują tutaj Maciuś lat 3 oraz Piotruś wiek 1,5 roku. Pokoik wcześniej mieścił naszą sypialnię, a teraz postanowiłam odmienić jego "look". Trochę w tym moich fascynacji skandynawią, prostotą i czystością formy. Miało być "clean & simple" zgodnie w wyzwaniem sklepu Na Strychu.  To zdecydowanie wyzwanie, któremu poświęciłam najwięcej czasu i energii. Mnie efekt bardzo się podoba, a co najważniejsze Chłopcom też!
Łóżka ustawiłam na przeciwległych ścianach, dzięki temu każdy z chłopców uzyskał trochę swojej własnej przestrzeni. Inspirowałam się kolorową twórczością designerów Roberta Kaufman'a. W pracy użyłam również fantastycznie kolorowe papiery z serii Fresh- okazuje się, że świetnie nadają się nie tylko na kartki ;P
Pozdrawiam
A.









3 komentarze:

  1. Super wyszło, oj chyba Cię zaproszę do mojego mieszkania - tak dobrze Ci idzie urządzanie, a styl skandynawski bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach,nareszcie udostępniłaś ten super pokój szerszej publiczności:)
    Ptaki(tylko bez skojarzeń!)cudne.Zamieszczenie imion chłopców też bardzo urozmaica.Trochę chłodu,nieco kolorów-to właśnie lubią faceci!Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie i pomysłowo :) Pozdrowienia dla AK od AK :D

    OdpowiedzUsuń